saya mendaftar dgn >>

Sila LA CliCk Ya.....Tq So Much

Wednesday, April 7, 2010

akid turns To 10 MontHS


26hb march aritu genab akid turn tu 10 month ...kejap jek mase berlalu , macam tak percaya anak yg yun lahir kan dah 10 MONTHS....another 2 months to go...n he became 1 years old....wah anak iBu ...alhamdulillah membesar dgn sihat ..walopun kekdang demam nak pandai ( ni org tua2 kater biasa )

progress akid so far ...

> GiGi da 6 btg.... 4 atas ...2 bawah
> meranGkak..sngt laju..sambil goyang2 kepala...(cute)
> pandai say > ma ma.... a yah...Hellu...( jike mood dia sngt baik heheh)
> sudah menapAk...> setapak dua jek ....lepas tu bising suh kite pegang tgn dia.montot berattt
> sgT terer pegang botol susu ..sbelah tgn wok...pas minum abis campak botol ...( tidak boleh di biar kan ni ....)
> bile Kite zikir 'lailahaillallah' dia akan goyang bdn n kepala + dia pun berzikir tapi dalam bahasa yg sukar difahami ....(alhamdulillah)

alhamdulillah..akid membesa macam bby2 lain .....tak saba nak tgk dia berlari.....

"Ya AllaH, KaU jauhIkanlA anAkKU dAri PenyAkit Yg merbHayA, LindungikAn lA dia Dari mAlApetKA ..HanyA PAdAmU TempAtKu mEMohOn ...Amiin....

1 comment:

anastasyea said...

comelnye... teringat kat anak kite kat kampung... rindunye!