saya mendaftar dgn >>

Sila LA CliCk Ya.....Tq So Much

Wednesday, February 24, 2010

BerhAbuk

pergh Berhabuk ..bersawang bloG ni ..lama tOl tak update...
asyik melayan FB jek ....Blog ni dilupakAn ...heheh

Update BBy Akid...



akid da 5 batang gigi dia......last week tetibe demam..rupe nyer nak tumbuh lai gig dia ..plus 2 more teeth now...tapi gigi dia baru nak kuar ....sakit agak nyer ..nak2 cuaca skang ni mak ai ..memang tak tahan ....kite yg besa ni tak tahan ..apatah lai budak2 kecik...sian akid dan rakan2....
takper la....tu Semua ALlah punya kuasa ...kite umat dia ni ...kene la more minta doa ..agaar cuaca tak da la panas sngT ( kite Kurang berdoa kot kan kan )

actually akid skang da start lasak....dia dah nak panjat2 ...kemas rumah pun dah sngt pandai ...bila dia dpt paut kat memana sesuke suki jek nak lepas kan tgn dia ...macam la da boleh nak jalan ...ibu dia ni yg seriau ...kang kalo jatuh kebelakang kang ...nauzubillah .......
skrg akid memerlukan perhatian yg cukup...alwaz kene tgk dia buat aper...kalo tinggal kejap dia senyap jek ade la kije dia buat tu ...huahahhahah.......

nyway.....akid nak besa ni tak saba ibu nak tgk akid jalan....
windu kat dia jek ..rase nak balik jek amik dia hehhehhe yum yum.......
*semoga akid jadik anak yg baik , taat pada ibu bapa, taat pada Allah dan perintah nyer....jgn nakal2 key.....

1 comment:

! .MiE. ! said...

oit .. nice blogger .. jgn lupa nk follow k heek