saya mendaftar dgn >>

Sila LA CliCk Ya.....Tq So Much

Wednesday, August 26, 2009

bERbUKE sESaMa sTAf SSeSb

Akid ngan Uncle Halim


The EngineerINg Staf


Ibu N AyAh + The FooD..hehuhu


Akid Yang MoodY ...MuaHH busYuk


Semalam kiteorg berbuka together-gether kat CenturY mAhkota , Melaka.....bos belanje + donate sorang sikit..kire ok la....dah 2 years kiteorg makan kat sana .....bukan ape...sana memang besh makanan pun banyak ( ceh promote)...sampai nak termuntah makan .....chef kat situ asyik top up makanan jek kije nye mane tak ..?..tapi yg tak bape best bby akid demam malam tu...baru lepas kene enject so dia bad mood jek ...nak berdukung jek ....syian akid

so far menu diaorg pun ok ....banyak gile macam2 ade...sampai tak termakan....makanan pun sedap ....puas hati sngat ....so next year kite pi lai nak .....ok tak BOSSS ehhehehe
dlam ramai2 ni ade gak staf yang tak pat dtag ..atas sebab2 yang tidak dpt di elakkan .....
takpe next year kite pi lai eh.....

anyway THAnk You Boss...

*tunggu majlis berbuka comp pulak ...kat mane lak tahun ni ek

1 comment:

sya said...

haku jelessss..huhu